maandag 9 juni 2008

ik deed mee aan een fotoswap op het DenD forum en werd gekoppeld aan arjanne..
de swap is bij haar binnen, dus ik kan nu laten zien wat ik gescrapt heb!
(ik moest haar een foto van mij sturen, en zij stuurde mij een foto van haar, en dan een scrapje voor elkaar maken!)

I entered a photoswap at a forum, en got hooked up with arjanne..
she got my scrap last friday, so I can show it to you..
(I had to send her a picture, and she send me one, we made a scraplayout for eachother)


deze maakte ik voor arjanne met een foto van haar uit engeland..

I made this one for arjanne with a picture from here from england..







en deze maakte zij voor mij, met een foto van mn zus met onze engelse bulldog:)

en she made this one for me, with my picture with my sister and our english bulldog!

1 opmerking:

Kim zei

Ziet er leuk uit Miranda!
Groetjes Kim
p.s Ik heb je getagged, wat je moet doen kun je lezen op m'n blog