woensdag 11 juni 2008

ik ben getagged door KIM

De regels dien je aan het begin moet plaatsen: Elke speler beantwoord de vragen over zichzelf. Aan het eind tagg je weer 5-6 personen en meld hun even dat ze getagged zijn en vraagd ze om hier even te kijken om te zien hoe en wat. laat mij ook even weten dat je het hebt ingevuld, dan leren we allemaal wat over elkaar!

1: Tien jaar terug...... maakte ik ook al kaartjes.. haha al waren ze toen niet zo mooi als nu:P

2: vijf dingen om te doen lijst: bed afbreken (we krijgen vrijdag een nieuw bed) kaartje maken n.a.v. een sketch, VOETBAL KIJKEN!!, strijken (dat moet echt nodig gebeuren, maar stel ik nogal graag uit) en notulen lezen en agenda voorbereiden voor een vergadering (BAH:()

3: Snacks waar ik van hou: ik ben een echte zoetekauw, lust eigenlijk alle soorten snoep... das niet best natuurlijk haha, en verder kan je me erg blij maken met een stokbroodje met lekkere sausjes.. of een lekker stukje kaas (vroeger op de kaasmarkt gewerkt)

4: dingen die ik zou doen als ik miljonaire was: een mooi huis kopen voor mij en mn vriendje, lekker op vakantie gaan, duikbrevet halen en natuurlijk een MEGAgeweldige scrapkamer bouwen, inrichten en gebruiken!

5: plaatsen waar ik geleefd heb: ik woon mn hele leven al in enschede, eerst bij me ouders in het huis wat net af was toen ik geboren werd, en sinds 2 jaar op mezelf met mn vriendje, vlakbij mn ouderlijk huis... haha saai he?

de mensen die ik tag zijn: Marja Joke Hanneke Natasja Dicky

2 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Miranda, het spijt me dat ik in het tagg geval een spelbreekster ben. Ik heb me ooit voorgenomen daar niet aan mee te doen. Nu was ik nog nooit getagged dus heb ik ook nooit hoeven weigeren, maar ik doe het toch. Dankjewel voor de uitnodiging en ik voel me best vereerd, maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik vriendelijk doch beslist weiger.
Eén dingetje over mezelf: ik ben gek op chocola.

Groeten, Joke

Natasja zei

same here.......ik heb het niet zo op zulk soort dingen net als kettingbrieven die zal ik ook nooit meer( vroeger wel toen ik 16 was ofzo)doorsturen.

groetjes tas