vrijdag 12 maart 2010

winnaar!

Het werd natuurlijk tijd om een winnaar te kiezen.
Ik wil jullie iniedergeval allemaal bedanken voor het meedoen, dat vond ik erg leuk!

Het kiezen was erg moeilijk, maar omdat ik toch 2 dingetjes heb om weg te geven heb ik ook 2 winnaars gekozen!

Omdat ik heel erg gek ben op honden en daardoor ook alle plaatjes/stempels/papier wat met honden (dieren) te maken heeft heb ik als eerst gekozen voor:


Als tweede heb ik gekozen voor iemand die direct zo enthousiast om mee te doen, dat ik daar helemaal blij van werd!


Dames, laten jullie even een reactie/mailtje achter met jullie adres, dan komen de cadeautjes zo snel mogelijk jullie kant op!

3 opmerkingen:

Kruimel zei

ooooo wat gaaf!! vind het helemaal leuk!! dank je wel :)

Ilse hobbelen zei

JIHOEEEEEEEEEEEEEEEE wat gaaf!!! ga toch maar wat meer kaartjes maken denk ik hihi.

Nou Thanx ben er helemaal blij mee!

PK 09 zei

Nice cards you have made!